top of page
info2801733

Expertka Bára: V rámci Mumdoo jsme klientce vytvořily externí marketingový tým.


Ahoj Báro, my se spolu již známe již delší dobu, protože společně pracujeme na projektu. Pojď se představit těm, kteří tě neznají. Čemu se věnuješ?


Pracovní oblastí, která mě provází celý můj kariérní život, je kreativa. Před dětmi jsem pracovala jako ideamaker v marketingovém oddělení České televize, kde jsem připravovala kreativu kampaní třeba pro pořady Peče celá země, StarDance nebo pro série Božena či Devadesátky. V praxi jsem nejčastěji připravovala nápady a kreativní koncepty natáčení jednotlivých kampaní, obhajovala je u tvůrců nebo vedení a následně na place nebo ve střižně dohlížela na to, aby vše dramaturgicky i vizuálně dávalo smysl. V rámci své praxe jsem se, ale věnovala také tvorbě obsahu pro sociální sítě, copywritingu, psaní scénářů nebo grafické a vizuální tvorbě.


V roce 2022 se mi narodil syn Ben, se kterým se snažím kreativním činnostem věnovat alespoň částečně a primárně z domova, takže díky Mumdoo pracuji pro vybrané klienty nebo jednorázové projekty a kromě toho také na částečný úvazek vymýšlím kreativní strategii pro sociální sítě TV Nova, konkrétně pro nové originální pořady, které vznikají na platformě Voyo.


Baru, co tě baví mimo práci?


S rodinou nás hodně baví cestování a kultura, i s Benem často vyrazíme do galerie nebo na koncert. Kromě toho ráda čtu, cvičím jógu a mateřský multitasking doplňuji poslechem podcastů. O tom, co mě baví, jsem také začala na Substacku vydávat (trochu nepravidelně) newsletter s názvem Nemáte zač.


Jak jsi vůbec narazila na možnost spolupracovat s Mumdoo?


Na Mumdoo jsem narazila na sociálních sítích a svojí první zakázku jsem s nimi realizovala ještě jako těhotná, těsně před porodem. :) Hodně mě baví, jak je práce s Mumdoo flexibilní, různorodá a mohu si vždycky vybírat, do které nabídky půjdu a který klient nebo projekt mi bude opravdu sedět a bude mě v daném čase bavit pro něj pracovat.


Jak bys popsala svou spolupráci s Mumdoo?


S Mumdoo už jsem absolvovala pár menších jednorázových projektů, kdy jsem třeba připravovala grafické bannery pro jazykovou školu. Kromě toho mám ale teď díky Mumdoo dlouhodobou spolupráci se skvělou klientkou Ivou, pro kterou už postupem času pracujeme na měsíční bázi s dalšími dvěma maminkami/expertkami z Mumdoo.


Naše spolupráce začala tím, že jsem prvotně připravovala strategii pro sociální sítě, ale díky tomu, že má Iva velké vize a cíle, postupně jsme se propojily s dalšími dvěma maminkami/expertkami a pro klientku jsme poskládali takové malé externí marketingové oddělení. Holky se starají o copywriting, PR nebo zajišťují eventy a já momentálně spravuji několik marketingových kanálů a připravuji kreativní obsah. Společně máme také pravidelné brainstormingy a začaly jsme vymýšlet a připravovat celkovou strategii, jak Ivino podnikání posunout na úplně nový level. Zrovna na tomhle projektu jsme si skvěle sedly, každá z nás klientce přinesla svoje dosavadní zkušenosti a svůj vhled do problematiky a mám pocit, že to opravdu funguje a jsou za námi vidět výsledky.


Velkým tématem, které se nyní řeší, je právě propojení žen na mateřské/rodičovské s pracovním trhem. Jak ty vnímáš Mumdoo expertky?


Z mojí zkušenosti jsou v Mumdoo databázi fakt zkušené holky/expertky, o které by na pracovním trhu byl velký boj. :) Díky Mumdoo tak nabídnou část svojí kapacity, zůstávají v oboru, a mohou klientovi přinést nový vhled do situace nebo díky svým zkušenostem pomoci vyřešit problém, který zrovna řeší.


Skvělé taky je, že lze zkušeností maminek využít jednorázově na jeden projekt a nebo s nimi pracovat dlouhodobě, poskládat si třeba tým z vícero maminek, kdy je každá specialistkou na jiné téma a dohromady mohou obsáhnout přesně takovou oblast, kterou klient zrovna potřebuje pokrýt a člověk na plný úvazek s tak širokým záběrem by se mu těžko hledal. Spolupráci lze za pochodu různě ladit či upravovat a není tak problém sehnat třeba velký tým expertek na jeden konkrétní projekt a nebo mít jednu maminku, která na pravidelné bázi pomůže s něčím, co ve firmě zrovna řešíte.


Navíc je jistota, že jako máma hodně zvážím, zda do dané spolupráce půjdu a pokud ano, budu ji dělat s láskou a efektivně. Protože s dítětem na zbytečnou nebo nudnou práci ani vykecávání se v kuchyňce prostě není čas! :)


Jak Baru vnímáš spolupráci s Mumdoo po profesní stránce?


Mumdoo je skvělé v tom, že ho vedou mámy a pracují v něm mámy, takže jsme všechny na stejné lodi a nemusíme si vysvětlovat, že je dítě zrovna nemocné nebo že teď nemám kapacitu, protože mi bouchlo hlídání. Spolupráci lze vždycky dopředu nastavit tak, aby vyhovovala oběma stranám, lze pracovat z domova, ve dne v noci, tak jak to život s dětmi zrovna umožňuje.


Tím, že klient ví, že jsme mámy, tak je spolupráce vždy také příjemně lidská a není potřeba si na něco hrát, call často zvládám třeba od kočárku a vím, že když je problém, vždycky se dá nějak vyřešit. A kromě práce se s Mumdoo můžete i dál vzdělávat nebo se socializovat, což na mateřské někdy taky bodne! :)







224 views0 comments

Comments


bottom of page